Lpk Logo Lt

Naujas komunikavimo ir bendradarbiavimo modelis informavimui apie Jaunimo garantijų iniciatyvą

Jaunimo Garantijos Logo 300x276

„Naujas komunikavimo ir bendradarbiavimo modelis informavimui apie Jaunimo garantijų iniciatyvą“, projekto kodas VP/2015/005/0032.

Šis projektas – tai bandomoji iniciatyva, siekiant sukurti naują informacinį ir ryšių modelį tarp socialinių partnerių, garantuojantį kokybiškesnės informacijos apie jaunimą surinkimą. Šis modelis remiasi koncepcija, kad visa informacija, esanti daugelyje interneto puslapių, dokumentų ar kitaip viešai prieinama, yra nepakankamai susisteminta. Dažniausiai jaunas žmogus pasimeta tokiame informacijos sraute, todėl jam labai sunku rasti konkrečią reikalingą informaciją. Šio modelio esmė – integruota informacinė platforma ir mobili programėlė, kuri sujungia ir apdoroja visą informaciją apie jaunimo garantijas ir parenka tik kiekvienam asmeniui individualizuotą informaciją.

Vykdydama projektą, Lietuvos pramonininkų konfederacija taip pat organizuoja atvirų durų kampaniją „Open door“. Kampanijos metu 1200 jaunuolių nuo 15 iki 29 metų bus tiesiogiai supažindinami su darbo rinkos galimybėmis – tam pradėti rengti mokymai ir organizuojami vizitai į įmones visoje šalyje. Jaunuoliai lankosi įmonėse, susipažįsta su jų veikla, darbo procesais, darbdaviais. Ši iniciatyva „Get to know – open door campaign“ yra sudedamoji projekto dalis. Darbo birža ir Jaunimo darbo centras kaskart atrenka 25–30 jaunuolių, kurie vyksta į LPK organizuojamus renginius įvairiose mūsų šalies įmonėse. Iki 2017 m. gegužės planuojama surengti 60 tokių išvykų.

Projekto trukmė

2015 m. sausio 1 d.–2017 m. gegužės 31 d.

Projekto vykdytojas

Lietuvos pramonininkų konfederacija

Projekto partneriai

Socialinės apsaugos ir darbo ministerija, Lietuvos darbo birža, Jaunimo reikalų departamentas, Lietuvos studentų sąjunga, Žemės ūkio rūmai, Pramonės amatų rūmai, Asociacija „Langas į ateitį“, VšĮ „Projektų valdymo ir mokymų centras“.

Daugiau informacijos

Įrašykite paieškos frazę: