Migracijos departamentas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos (toliau – Migracijos departamentas) praneša apie vykdomą valdymo funkcijų ir veiklos pertvarką ir informuoja apie migracijos paslaugų teikimo tvarkos planuojamus pokyčius. 

Nuo 2019 m. liepos 1 d. prašymai dėl leidimo gyventi Lietuvos Respublikoje (toliau – leidimas gyventi) ir kiti privalomi dokumentai bus teikiami tik elektroniniu būdu, prisijungus prie Lietuvos migracijos informacinės sistemos (MIGRIS) portalo www.migracija.ltPateikti prašymą ir rezervuoti vizito į migracijos padalinį laiką asmens biometriniams duomenims pateikti galės pats užsienietis, jo įgaliotas atstovas, darbdavys, aukštoji mokykla, kt. Jei užsienietis prašymą išduoti leidimą gyventi teiks pirmą kartą, jis privalės susikurti savo paskyrą, naudodamas elektroninio pašto adresą ir kitus privalomus duomenis. Užsieniečiui atvykus į migracijos padalinį, darbuotojas patvirtins jo paskyrą (į nurodytą el. pašto adresą asmuo gaus slaptažodį, kurį turės pasikeisti). Jei užsienietis jau turi jo teisę gyventi patvirtinančius dokumentus ir Lietuvoje suteiktą asmens kodą, elektroninėmis paslaugomis galės naudotis taip, kaip ir kiti Lietuvos Respublikos piliečiai – naudodamasis el. parašu, el. bankininkyste ir kitomis Valstybės informacinių išteklių sąveikumo platformos (VIISP) suteikiamomis galimybėmis. Jei prašymą už užsienietį teiks fizinis ar juridinis Lietuvos Respublikos asmuo, jis naudosis įprastomis autentifikavimo elektroninėje erdvėje atpažinties priemonėmis – el. parašu, el. bankininkyste ir kt.

Prašymą dėl leidimo gyventi išdavimo ar keitimo asmuo galės pateikti pasirinktame migracijos padalinyje, neatsižvelgiant į asmens deklaruotą gyvenamąją vietą. Atvykęs į migracijos padalinį rezervuotu laiku (per 2 mėn. nuo el. prašymo pateikimo dienos), asmuo privalės pateikti kartu su prašymu el. būdu teiktų dokumentų originalus ir fiksuoti savo biometrinius duomenis. Informaciją apie migracijos tarnybos išnagrinėtą prašymą ir priimtą sprendimą dėl leidimo gyventi išdavimo asmuo ras savo paskyroje ir jam tereikės atvykti atsiimti jau pagamintą dokumentą.

Migracijos departamentas pažymi, kad įprasta policijos elektroninių paslaugų sistema ePolicija aptartoms paslaugoms teikti nustos veikti 2019 m. birželio 28 d., nuo liepos 1 d. prašymams dėl leidimo gyventi bei kitoms elektroninėms paslaugoms (pvz., prašymams dėl nacionalinių vizų, konsultacijoms su specialistais) teikti bus naudojama Lietuvos migracijos informacinė sistema MIGRIS, kuri bus pasiekiama portale www.migracija.lt.

Daugiau informacijos apie nuo liepos 1 d. numatomas teikti elektronines paslaugas galima rasti Migracijos departamento interneto svetainėje www.migracija.lt adresu https://www.migracija.lt/index.php?-695123384.

ARTIMIAUSI RENGINIAI

No results found.

FACEBOOK